a) Vědět přesné datum zasedání. V mnohém to ulehčí domluvu s resturací. - dal bych ten termín, který v doodle bude mít nejvíce lidí a ten bych i vyhlásil. b) Domluvte se na místě a rovnou popište, co chcete pořádat, a pro kolik lidí odhadem. Oni již často mají zkušenosti s možnostmi rozmístění stolů, navíc některé restaurace mají možnost přidělat svoje plátno na zeď, čímž si ušetříte shánění jedné věci a její pracné moznáži. A navíc se s nimi dá domluvit na tom, kam je možné umístit vlajky. - klasika je nejlepší, tak stoly do "U" c) doporučuji udělat formulář na registraci (Nechci být práskač, ale hlásti se to musí -> Málek ten formulář umí udělat, ale musíte ho dostatečně otravovat), leč počítejte s tím, že se na posledních chvíli počet lidí změní lehce. Je to ideální ovšem pro orientační objednávku obědů, kdy doporučuji domluvit se dopředu na nějakých obědech. Idálně, ať je volby 2 libovolné a 1x vegetariánské jídlo. A dá se podle toho samozřejmě lépe udělat přespávání. Zkuste se domluvit v rámci KS kolik lidí jste schopní u sebe nechat přespat, je vyzkoušeno, že piráti se vyspí kdekoliv. Stačí jim jenom říct, aby si vzali spacáky :). Dobře zařízeným levným přespáním zvýšíte návštěvnost na RV. d) NOTORICKÉ CHRÁPAČE UMÍSTĚTE DO SEPARÉ MÍSTNOSTÍ !!!!! :) - já bych je nechal venku... v lese :D e) Jste-li organizátoři vemte si k ruce někoho, kdo za Vás zaskočí, kdyby jste z nějakého důvody vypadli. f) Doporučuji idálně zvlášť lístky. Lístky postupně číslujte od 1- ... a komu jste dali jaké číslo lísteku si evidujte u sebe. Jsou-li elektrifikováni doporučuji se zkusit zeptat, jestli jim jejich SW něco takového umožňuje. Vyhnete se tak nepříjemnému překvapení v podobě zajímavého doplatku :). - jaký lístky? g) Vytvořte si událost na fb a G+ a zde informace aktualizujte podoně jako na dokuwiki h) požadavky na prostor: schopný pojmout všechny účastníky, světlo, vzduch, teplo i) fungující technika a připojení