Schůze kMO úterý 8. října, 17:30, PSB Přítomní: Jana Leitnerová, Petr Springinsfeld, Markéta Tvrdá, Monika Lukášová Spilková, Hlava, Urbi, Vendula Svobodová, Jan Můčka, Šimon Fouček, Patrik Doležal Návrh programu: 1. Úkoly z minula (5 min) 2. Tým kMO - představení aktuálního složení (10 min) 3. Krajské volby - návrh rozpočtu/brainstorming, jaké kanály chceme/budeme využívat (tzn. mediální mix) (15 min) 4. Senátní volby (5 min) 5. Web a obsah, další kanály (10 min) 6. Akce v JmK (10 min) 7. Školení FB ads 9. 11. (5 min) 8. Různé (10 min) Bod 1: Úkoly: Lukáš Doležal - zpravodaje - hotovo - jestli má cenu využít nějaké inzerce Jana Leitnerová - Bára dořešit odměňování - bude se řešit dál - pastelky, omalovánky - hotovo - Pirlisty mail na relevantní osoby - hotovo - po zářijové schůzi připravit mediální strategii na lídra a čelo - v procesu - z důvodu bod č. 2 (do 9.11. strategie bude, říká JL) - domluvit se na sdílení Hlášení od kormidel - hotovo - Honza bude projektový manažer, vytvoří otázky, texty; Hlava by mohl nafotit brněnské zastupitele - 1x týdně. Každý týden se představí jeden zastupitel, jak se vyčerpají zastupitelé, bude se pokračovat třeba se členy. - akce do kalendáře JmK - hotovo (zároveň žádám o přístup do celostátu) aby se akce JMK rozbrazovali na celostátu. Bod 2: JL: konzultace s jinými MO - vytvoření pevného týmu krajského MO - rozdělené kompetence, činnosti, zastupitelsnost. Jedna pozice EH - přijala, před krajskou schůzí domluvíme podrobností, je aktivní, důvěryhodná, regionální spojka, není to brno-centristické, má zkušenosti. Druhá pozie - JM - hlášení od kormidel - editorská činnost. Posila 3 - Hlava a JH - fotí. Dvě grafičky ZŠ, BD - střídají se různě. Jedna krajská spojka Š pro Znojemsko, pro Blanensko - většinou s L, Boskovice - K, Slovácko ML, MŠ. A v Brně - zatím neurčité. PS: PKS navrhne pro KMO do rozpočtu 2020 500k. Počítáme s placenou vedoucí kMO a dalšího člověka JL: by chtěla, aby ten člověk řešil jen Brno. Je to k diskuzi, jestli bude vůbec potřeba někdo navíc. Kromě člověka na web - pokud by bylo potřeba zveřejňovat do hodiny. MS: postrčit lidi, aby si aktualizovali svoje profily. Podoba je z doby před komunálem - zatlačit na zastupitele. JL: hodit na zastupitele a pak urgovat přes předsedy PS: Pokud Jerry zvládne, propojil by web s lide.pirati.cz - každý by si mohl editovat sám. JL: chce si dát jako prioritu. Kontaktovat ZJ. PS: dal by se zaplatit i člověk jen na web JL: během měsíce by bylo fajn mít aktuální web, pak bude důležitý, až oznámíme lídra a čelo. Uděláme session na web. PS: aktualizuj si to na fóru - jsou tam napsaný lidi, co už nejsou členy MO. JW: co se focení týče - není problém, ale jsem limitovaný prací, takže zastupka přes den, to nemůžu MS: portréty to moje nabídka stále trvá JL: musíem se domluvit, jestli budeme dělat výběrko na fotografa na kampaň? Nebo udělám provizorně s MS, zamluví se ateliér. Projevil zájem fotit S. Pokud by to bylo interně bez nároku na honorář, tak nemusíme řešit VŘ. PS: pokud i S bude pod 100tis, tak taky nemusíš VŘ MS: pokud venku, to klidně udělám. To mě baví, ta ateliérová tvorba pro mě moc není JL: tak zkusíme udělat pár fotek, JL se spojí s MS na focení na 9.11. a domluví to PS: klidně S, aby byl celou kampaň jeden člověk - stejný styl - bude 50tis. na kampaňové výdaje JL: jídlo pro novináře může jít t MO rozpočtu, podíváme se , co je PSB za plachty. Oslovit fotografa a dát cenovou nabídku. Bod 3: JL: říct si jaké kanály chceme využívat a nadhodit rozpočet. Za mě grafika, foto, propagace CLV - počkat na rozhodnutí volebního štábu, ale doplnila bych bilboardy, bigboardy, na online reklamu bych dala 100tis. - možná víc (FB+google ppc, instagram, adwords, sklik) - udělala by agentura - aby byl jeden člověk, co to zajistí a nese zodpovědnost. MS: kdy začít? JL: není potřeba dřív jak červen - pojedem PR. Můžeme lidi na čele představovat v pirátských listech. Dále tisk, rádio (to nevím, jestli je efektivní) Pro řidiče jo JW: ve fabrice to funguje JL: jenže budeme omezení - že je to politická reklama a nebo to nastřelí finančně. Dát víc než 100tis. do tisku. Zatím cca 800tis. ale bude potřeba navýšit. MS: budou se z toh ohradit i pirátské listy? JL: my platíme jen za tisk, dala bych je do jiný položky než tisk. PS: průzkum témat a průzkum znalostí kandidátů JL: fungují debaty jezdící po ČR, zjišťování, co lidi v místě trápí. Objet "bílá místa" na mapě, kde nejsou MS. Dál propagace na MHD MS: a merge? návrhy 4. bod - není Bod 5: Š si vezme na starosti MS Znojemsko - aktualizovat web EH bude vypomáhat se soc. sítěmi Newslettery - dva typy - zájemci, členové Bod 6: pauza do 18:35 28.10. svátek - akce s piráty - do newsletteru 31.10. ve Znojmě 2.11, 3.11 - prolomit sucho v HUBu 1.11. a 4.11.- Boskovice/Blansko, Břeclav KF 9.11. 17.11. nebudeme nic velkého organizovat, čekáme na koncept od Šárky 19.12. vánoční - benefiční (?), do té doby hotová nadace dům sv. Markéty pro matky a děti Bod 7: školení FB - základy grafiky, nastavení reklam FB, mailchimp - na 9.11. cca 2 hod - info půjde členům Bod 8: pozvání médií