Schůze mediálního odboru 11. 2. Začátek: 18:06 Přítomní: Jana Leitnerová, Anežka Holomčíková, Anna Pivodová, Jan Wagner, Antonino Milicia, Petr Springinsfeld, Magdaléna Škapová, Tomáš Koláčný (příchod 18:22), Marek Fišer (příchod 18:34) Návrh programu: 1. Představení vize fungování MO KS JmK 2. Plán pro komunikaci pro zastupitele a zastupitelky (komunální) 3. Plán pro komunikaci pro poslance a zastupitele (krajského) 4. Plán pro kampaň do EP 5. Možnosti zapojení 6. Různé Zápis: 1. Jana: Nejvíce je potřeba rozjet PR a komuniakce s médii. Během února vznikne plán, ze kterého se odrazíme a budeme dělat pravidelné tiskové konference, na kterých budou zastupitelé z Brna, kraje, poslanci případně ostatní komunální zastupitelé podle potřeby. Měli bychom také udělat mediální školení pro zastupitele od profesionála. Peníze na to v rozpočtu jsou. Jsme propojeni s centrálou. Další oblast jsou sociální sitě - řeším FB, založila jsem ig, mám přístup na Twitter. Budu posílat dokument na všechny členy, ideálně příznivce, kam by se mohli všichni zapojit. Budeme potřebovat někoho, kdo bude dělat grafiku. Bylo by super, kdybychom dokázali pořešit lokální krajský videoteam. Správa webu a newsletteru- web je neaktuální, řeším, jak to přebudovat, budu ráda, když se zapojíte. Newsletter- bylo by super, kdybychom vytvářeli newsletter i pro veřejnost z radnice. Další část je kreativa- chtěla bych na výročí jednoho roku připravit noviny (tištěné, případně elektronické). Antonino: Noviny by se daly spojit s kampaní do krajských voleb, případně. Jana: Chci, aby jsme tím, co děláme přilákali lidi do krajských voleb (do kandidátky i dobrovolníky).Ubývá nám spoustu lidí s každými volbami. Mám pocit, že komunikace směrem dovnitř je trochu problém. Bylo by fajn tyhle informace dávat víc dovnitř. Komunikace s veřejností- před volbami pikinky, na kafe se zastupiteli, aby se to víc otevřelo veřejnosti. Střídat prostory, obecně se víc otevřít. 2. Jana: Už jsme se o tom bavili- chceme dořešit kontaktovník na všechny zastupitelé. Termíny zastupitelstev, abychom věděli, co se řeší, kdo bude vystupovat, podejme informace o tom, co se tam dělo. Mám vizi vztyčných důstojníků pro jednotlivé městské části. Člověk, který by ideálně na to zastupitelstvo šel a případně třeba Tweetoval. Chtěla bych, aby to začalo nejdřív na velkém Brně. Od března jednou za 14 dní dělat tiskovky, tak že by tam byl účasten někdo z kraje, zastupitelstva, poslanec..V lepším počasí by bylo fajn dělat offline akce se zastupiteli. Tomáš: Určitě jo. Tiskovky jsou fajn, bude mnohem víc potřeba sehnat lidi, kteří by těm daným lidem pomáhali s výstupy. Potřebovali bychom vytvořit krizový team. 3. Jana: Kraj je velký problém (špatný). Budu to řešit i s tou placenou koordinátorkou z koalice. Je otázka, jak propagovat Jirku Hlavenku? Chci to pořešit s Ivem. Na web bychom přebírali info z centrály. Tom s Radkem jsou sdílní v tom, co zrovna řeší. Do kalendáře se bude dávat, kdy jsou poslanci ve svých kancelářích, bude se to víc propagovat. 18:30 odchází Anna Pivodová 4. Jana: Uvidíme, co vyplyne z celostátu, budeme propagovat primárně jedničku a dvojku a akce v regionu. 5. Jana: Je potřeba shánět někoho na grafiku, zkontaktuji Karolínu S., jestli mi zprostředkuje nějaký medialist. Tomáš: Chtělo by to poptat někoho, kdo zvládne základní management a grafiku. 6. Tomáš: Chtěl bych, aby KMO vyřešilo karetní problém. Jana: Co kalendáře? Krajský kalendář je na webu, tam bud udoplňovat schůze, akce, zastupitelstva, termíny poslaneckých kanclů. Tomáš: Chtělo by to sledovat, kolik lidí proklikává newslettery atd.