ZÁMĚR najmout administrativní podporu (asistenta) pro zastupitele Karlovarského kraje Shrnutí V rámci zlepšení fungování administrativního zázemí, zlepšení komunikace zastupitelů s veřejností a byrokratické podpory zastupitelů navrhujeme přijmout asistenta zastupitelů pro Karlovarský kraj a podepsat smlouvu na poloviční úvazek. Maximální odměna asistentky bude 11 tis. Kč měsíčně. Asistent pro zastupitele bude odpovědný jednotlivým zastupitelům (Josef Janů - krajský uvolněný radní, Petr Třešňák - krajský zastupitel, Vojta Franta - krajský uvolněný zastupitel). Potřeba projektu Záměr zřídit pozici asistenta zastupitelů pro KVK byl průběžně diskutován na krajských schůzích i schůzích MS už v loňském roce. Bylo s tímto počítáno již při tvorbě krajského rozpočtu na rok 2017. Svého asistenta mají zastupitelé napříč ČR jak v rámci zastupitelských klubů, tak samostatně. Pozice se osvědčila. Není možné, aby administrativa a byrokracie zabírala zastupitelům téměř polovinu jejich pracovního času. I v zhledem k blížím se volbám (i těm komunálním) je potřeba zajistit bezproblémová a rychlá administrativa. Dne 13.3.2017 byla na krajské schůzi v Aši jednotlivými zastupiteli schválena náplň práce asistenta a podmínky pro výkon pozice. Asistent bude pracovat zejména pro zastupitele KVK (zjišťování aktuálního stavu úkolů, hlídání deadlinů, organizace schůzek a setkání, příprava agendy a dokumentů, příprava rozhodnutí, sledování podatelny, příprava tiskových zpráv, propagace práce zastupitelů směrem k veřejnosti). Bude financován z příslušné položky rozpočtu KVK. Předpokládaný rozsah práce je poloviční úvazek, tj. 20 hodin týdně. Náplň práce: * administrativní support MS * sledovat sdílené kalendáře zastupitelů * kontrolovat termíny schůzek a jednání - hlídat deadline a upozorňovat na ně * supervize dílčích činností * evidování místních městských pracovních činností, hlídat termíny * kontrola a revidování mediální zprávy - koordinace - krátké textové zprávy, tiskové zprávy Rozpočet projektu Střední roční náklady činí 132 tis. Kč (z rozpočtu KVK pro rok 2017) při měsíční odměně min 11 tis. Kč fixní složka + mimořádná odměna až 2.000,- za plnění speciálních úkolů pro zastupitele nebo za bezchybné plnění zadaných úkolů. k tomuto je třeba připočítat částku min 6.090,- (70 hodin - 45 hodin za únor, a 25 za březen * 87,-), kdy po dohodě s vedoucím PO bylo z rozpočtu PO hrazeno dosavadní působení jako asistentky pro zastupitele (zkušební provoz) nad rámec jejího úvazku krajské koordinátorky. Dopad na rozpočet 2017: V roce 2017 při předpokladu nástupu k 15. 4. 2017 jde o částku cca 132.000 tis. Kč, která bude hrazena z rozpočtu KVK. Měsíční odměna může být vyšší z důvodu zpoždění záměru. V rozpočtu KVK je již počítáno s uvolněním částky minimálně 100.000,-, která bude v případě vyčerpání navýšena o potřebné finance z příslušné rozpočtové položky. tj. rezerva předsednictva. Dlouhodobý výhled: V případě spokojenosti v výkonem fce a naplnění stanoveného objemu práce očekáváme, že asistentka bude pro zastupitele pracovat i příští rok, příp. po celé jejich funkční období. Částka na tuto pozici bude tedy v rozpočtu vyhrazena i na další období a to v reálné výši, podle skutečné nákladovosti v tomto roce. Výběrové řízení se konat nebude. Byl vybrán již ideální kandidát v podobě krajské koordinátorky KVK Daniely Bílé, která se již zapracovala po domluvě s PO, z jehož rozpočtu byla část nákladů při zaučování asistentky proplácena a které je třeba do rozpočtu PO vrátit. Schvalování záměru Krajské fórum: 0.1. souhlasí se záměrem najmout asistentku pro zastupitele KVK podle předložených dokumentů, 0.2. souhlasí s náklady na tento záměr z rozpočtu KVK kraje min. 132 tis. Kč ročně.