Výběrové řízení na platební bránu Česká pirátská strana vyhlašuje poptávkové řízení na dodavatele a správce platební brány na novém webu Pirátů. Nabídky zasílejte e-mailem na adresu: vit.simral@pirati.cz Nabídky budou přijímány do ......... (deseti dnů od vyhlášení výběrového řízení). Obsah dodávky: * Návrh a implementace platební brány na novém webu pro příjem darů a jiné platby * Správa platební brány Požadavky na nabídky: * Platební brána bude běžet na statickém webu (Jekyll, GH-Pages) a dodavatel zajistí serverovou část * Platební brána má umožňovat co nejširší spektrum platebních metod užívaných hlavně v České republice (Visa, Mastercard), případně dále také Maestro, ČS, KB, mBank, eKonto, atd. * Platební brána bude zajišťovat příjem darů na transparentní účet strany (spolu se speciálním formulářem pro naplnění podmínek zákona č. 424/1991 Sb. - bude předmětem dodávky). * Platební brána může zároveň sloužit i pro prodej propagačních předmětů. * Dodavatel po implementaci zajistí potřebnou správu účtu platební brány a technickou zákaznickou podporu (aspoň v pracovních dnech) * Žádné nepřiměřené sankce a dodatečné poplatky (typu znemožnění ukončení služby apod.) Kritéria hodnocení: * Investiční náklady (30 bodů - 0 Kč maximum, 10000 Kč minimum bodů, výše nepřípustné) * Fixní měsíční náklady (20 bodů - 0 Kč maximum, 1000 Kč minimum bodů, výše nepřípustné) * Odměna z převedené částky (50 bodů - střední hodnota platby 0 % maximum bodů, 3 % minimum bodů, maximální cena poplatků u peněžních převodů: max. 6% za transakci do 100 Kč, max. 3% za transakci do 1000 Kč, max. 1,5% za transakci vyšší) Předem děkujeme za vaše nabídky! FIO nabízí vlastní platební bránu http://www.fio.cz/bankovni-sluzby/platebni-karty/platebni-terminaly-brana měl by to prozkoumat někdo z TO. Na případné poplatky už jsem poslal do FIO dotaz. Video Co musí obsahovat? Proč? - Co už jsme dokázali? Co chceme dokázat a můžeme dokázat díky vám a vaší podpoře - ideálně konkrétníc úspěchy a konkrétní cíle Poslání -> Cíl -> Plán Něco ve stylu Ivanova sloupku - Pokud chcete změnit/aktualizovat systém, podpora Pirátské strany je jednou z možných cest Víc než kterákoli jiná strana jsme budování zezdola. Začínali jsme od nuly a za sedm let existence na bázi dobrovolnické práce jsme zvládli XXX (pár konkrétních věcí z letáku úspěchů - ACTA, upozorňování na korupci apod.) - a to vše jako neparlamentní strana Stále ale bojujeme s XXX (registry, loterijní zákon, snahami nás občany sledovat atd.) PS za poslední rok schválila xxx věcí, s kterými nesouhlasíme, které ohrožují naše principy (superregistry, zákon o shromažďování, novelu autorského práva) Stále se nezabývá tím a tím.... Tohle už sami z pozice neparlamentní strany nezvládneme. Na magistrátu či v komunálních zastupitelstvech jsme už si zkusili, jaké to je být u toho - a uspěli jsme. Jsme malá strana, která se neustále rozrůstá - a tím spíš potřebujeme i vás. Díky vám můžeme s klientelismem či stalkingem ze strany státu zatočit. Podílejte se s námi na vybudování moderní společnosti, v néž na koruůpci a zbytečná byrokracie, regulace bla bla není místo. Přispějte PS (na kampaň? - chce to víc rozvést, proč potřebujeme peníze, ne jen hlasy - Na čem momentálně děláme?). Díky! Nevolební video by mělo víc rozvinout aktuální projekty, na čem pracujeme, na co budeme potřebovat peníze. Pracovat s tím, co děláme, i po audiovizuální stránce - třeba záběry z demonstrací - ukázat nadšení, energii, desítky Pirátů spojit se s Ivanem - domluvit se na tom, co mu bude příjemný - Slavosh? (délka 1:50 cca) pro vlastní sněmovní kampaň (od cca května) lze udělat sérii videí s jednotlivými leadery kandidátek, každý bude vysvětlovat jeden bod programu; videa založená na datech, infografikách, vyvracející nejvíce populistické pindy (jako že stát lze řídit jako firmu nebo že potřebujeme více studentů učilišť) Zákony 4 účty (§ 17a(2): a) příspěvky ze státního rozpočtu, příjmy z darů a jiných bezúplatných plnění, b) plnění vyplývající z pracovněprávního vztahu ke straně a hnutí a politickému institutu, c) financování volebních kampaní za podmínek stanovených volebními zákony, d) ostatní příjmy a výdaje. (1) Finanční prostředky podle odstavce 2 písm. a) vedou strany a hnutí a politické instituty na zvláštním účtu umožňujícím bezplatný a nepřetržitý přístup třetích osob k zobrazování přehledu platebních transakcí na těchto účtech (dále jen „zvláštní účet“). (2) Strany a hnutí a politické instituty sdělí Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a politických hnutí (dále jen „Úřad“) bez zbytečného odkladu číslo nebo jiný jedinečný identifikátor účtu6), na němž vedou finanční prostředky podle odstavce 2 písm. d); na základě výzvy Úřadu pak číslo nebo jiný identifikátor účtu, na němž vedou finanční prostředky podle odstavce 2 písm. b). dary a členské příspěvky - mohou mít oddělené účty, ale v praxi nemusí (bylo by to snadnější) písemná forma smlouvy - podle současné interpretace NOZu § 562 stačí i webový formulář „Písemná forma je zachována i při právním jednání učiněném elektronickými nebo jinými technickými prostředky umožňujícími zachycení jeho obsahu a určení jednající osoby.“ webový formulář: jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště, emailová adresa, číslo účtu (spárování s platbou) platební brány: zatím nejlepší nabídka od ThePay, jsou flexibilní a přívrženci Pirátů merchandise: když nebudeme prodávat přímo my, musí se to poslat darem (do 3 mil. Kč ročně), dělala to tak ČSSD a Cíl Principy fundraisingu: 1) Nevymýšlej znovu kolo (uč se od ostatních), 2) Stratifikuj (nevsázej na jednu strategii nebo nástroj, diverzifikuj portfolio), 3) Měj minimální náklady, 4) Deleguj (neměl by všechno dělat centrální tým, je třeba hierarchizace a strukturace dobrovolníků), 5) Neboj se říci si o větší peníze i několikrát (nedoufej, že nabídnou více sami, řekni si o to). Goals: zvýšit příjmy z darů (2013 - 288 tis. 2% of income, 2014 - 706 tis., 17%, 2015 - 175 tis., 11%) PR a medializace strany získání kontaktů na donory/dobrovolníky/ambasadory/podporovatele/voliče Strategie: vykopnout hot fundraising současně s oznámením kandidatury (mediální zájem) udržovat trvalý kontakt se sympatizanty a donory (community manager, donors support) navázat fundraising na merchandise Target groups: donoři/dobrovolníci/ambasadoři/podporovatelé/voliči podnikatelé (eticky ok) (nové technologie, crowd sourcing, bitcoin, alternativní restaurace) občané (malé sběry na ulicích a na internetu) členové (dobrovolnická práce) 2013 kampaně v číslech Kvalifikovaný odhad mediálních nákladů na volební kampaně monitorovaných stran k 16.10. 2013 Strana/hnutí ANO Outdoor 7 118 070 (26%) Radio 28 741 (1%) Tisk 17 724 296 (65%) Internet 2 491 026 (9%) Celkem 27 362 134 ČSSD Outdoor 23 154 397 (63%) Radio 157 026 (0,4%) Tisk 8 563 454 (23%) Internet 4 808 330 (13%) Celkem 36 683 207 KDU-ČSL Outdoor 3 205 923 (27%) Radio - Tisk 8 281 067 (69%) Internet 439 568 (4%) Celkem 11 926 559 KSČM1 Outdoor 62 900 (11%) Radio - Tisk 496 815 (88%) Internet - Celkem 559 715 ODS Outdoor 4 788 168 (26%) Radio - Tisk 5 977 327 (47%) Internet 1 788 721 (14%) Celkem 12 554 216 SPO Zemanovci Outdoor 14 843 430 (51%) Radio - Tisk 14 080 291 (49%) Internet - Celkem 28 923 721 Strana zelených Outdoor 745 000 Radio - Tisk 104 901 Internet 2 300 000 Celkem 3 149 901 TOP 09 Outdoor 10 200 000 Radio - Tisk 1 516 623 Internet 657 243 Celkem 12 373 866 Úsvit přímé demokracie Outdoor - Radio - Tisk 746 637 Internet - Celkem 746 637 Celkem Outdoor 64 117 888 Radio 185 768 Tisk 57 491 412 Internet 12 484 888 Celkem 134 279 956 Pozn.: Náklady na outdoor SZ a TOP 09 dodaly obě strany. Zdroj: Admosphere, s.r.o. Timeline 2016 Listopad - spuštění webu s videem, snaha získat kontakty; přechod na novou verzi webu s dárcovským formulářem podle 424/1991 Sb. a merchem Prosinec - formování volebního týmu Prosinec a dál - shromažďování kontaktů (emaily, telefony) na supportery a dobrovolníky (community management), zjisti firmy ohledně outdoorové reklamy , možnosti členů ohledně reklamního prostoru a tvorby reklamy 2017 Leden - schválení všech programových bodů Leden - únor - tvorba brandu pro volební kampaň Březen a dál - face-to-face kampaně Zárí - horká kampaň